Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Visszaküldhetem-e a megvásárolt terméket?

Igen. Természetesen, 14 napon belül elállhatsz indoklás nélkül, a vásárlástól, azonban ezúton is felhívjuk figyelmed, hogy a webáruházunkban megvásárolható legtöbb termék egészségvédelmi, és higiéniai okok miatt nem küldhető vissza, a csomagolás megbontása után, ezért amennyiben az elállási jogoddal szeretnél élni, kérjük, hogy előtte mindenképp érdeklődj kollégáinknál emailben, vagy cseten. Ha a termék eredeti dobozában, sértetlenül, még nálad van, és ki sem nyitottad, akkor bátran visszaküldheted.

Mi a menete a garanciális ügyintézésnek a SexZone.hu webáruházban?

Amennyiben bármelyik megvásárolt készülékkel kapcsolatosan hibát, vagy nem rendeltetésszerű működést tapasztalsz, kérjük, hogy azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak, az info@sexzone.hu email címen, vagy cseten.

Van e garancia, és ha igen, akkor mennyi idő?

Igen van. Minden termékre 24 hónapos garanciát vállal a gyártó, illetve a beszállítónk.

Mennyire marad titokban, hogy mit vásároltam?

Vásárlóink védelme számunkra nagyon fontos, ezért biztos lehetsz benne, hogy senki sem fogja tudni, hogy mi van a csomagban, csak te. A termékeket karton dobozokba csomagoljuk, és feliratok sem emlékeztetnek annak tartalmáról. Sőt, csomagpontra rendelve még azt is meghatározhatod, hogy a csomagot, csak nagykorú személy vehesse át, így kollégáink megbizonyosodnak arról, hogy ki vette át a csomagod.

Miért nem volt a csomagban a számla?

Azért mert ahogy az ÁSZF-ben is szerepel, nem küldünk papír alapú számlát, csak azoknak a vásárlóinknak, akik ezt külön kérték, vagy az email címük helytelen, ezért vélhetően nem kapnák meg az elektronikusan kiállított számlát. A számlát a Billingo Számlázóprogram küldi ki minden esetben, legkésőbb a csomagfeladás napján, melyről emailtben értesítünk.

Egyéb kérdés esetén keress minket az info@sexzone.hu email címen, vagy chat-en.